Mervesya hemen ağladığında yanına gitmeyin vb yazılara denk gelmedim bende tasvip etmem fakat kendi kendine uyumayı öğretmek çok çok farklı bir olay. Bunu zaten 4 5 aylıkken öğretmeye başlamak istemiştim kendi adıma konuşiyim. Bunu bebeklere bir eziyet olarak kesinlikle görmüyorum destekle uyutmak ayrıdır memede sallayarak vs bunun gibi yardımcılar çocuğun kalitesiz uyumasına sebep oluyo ne yazıkki.
Gece saat başı uyanan bir bebek anne mecbur kalkıcak bakıcak peki tüm gün boyunca bebeğine nasıl verimli olucak? yanında bekleyerek ninni yardımıyla veya şişş pat yöntemiyle uyutmanın ne anneye ne de o küçücük dediğiniz bebeklere hiç bir zararı olduğunu düşünmüyorum.