Guneeess emzik kulllanıyor musun ? Benim ki 4 aylık olana kadar kendini tırmalıyordu resmen mama diye . Mama bitincede bitti diye krizleri vardı . Mama kullandığı için su veriyordum zaten . Mama bitince emziğini suya batırıp hemen peşine emziği yapıştırıyordum seslenmiyordu . Şimdi zaten umrunda bile değil mama yapmışım mama yemiş hiç sallamıyor 😂 o oburluk dönemleri geçici diyorlardı inanmıyordum öyeylmiş