minnakim1 ben gondermedim fotografi yanlislik oldu sanirim yehoodan gayet memnunuz daha onceki travel olan arabamiz da pierre cardindi o yuzden bunu yercih ettik yine kullanimi surusu gayet rahat ama tentesi biraz daha uzun olabilirdi tek olumsuz yani bu benim icin