kızlar bebeğim uyanınca başlıyor ağlamaya taki uyana kadar ağlıyor morala morala sesi gidiyor kucakta durmuyor sallıyoruz durmuyor ağlıyor uyumuyor uyuyunca hemen uyanıyor gecici mi? bu süreç lütfen akıl verin çok üzülüyorum bende üzülmekten uykusuzluktan asırı kilo veriyorum gören beni sasırıyor bukadar kiloyu nasıl verdin diye düşünün bebeğime cok üzülüyorum gecicimi bu süreç 🥺