Esifet üç saat olduysa ve mızıldıyosa mama yapıyorum beş saat içmediği de oluyor bazen 2 saatte acıktığı da duruma göre değişiyor şimdi ben ek gıdaya da başladığım İÇİN kayabiliyor çocuğu takip edin o sinyalleri veriyor aşağı yukarı. Ben yazıyorum her mama saatini hangi ağlaması ne ağlaması ayırt etmek için , öyle çok mama yapıp içmediler döktüm çünkü 3 saatten önce vermeye çalışmıyorum kendisi çok mızıldarsa biberonu ağzına götürüyorum içecekse emiyor hemen yoksa kafayı çeviriyor zaten