Minnokkunannesi merhaba i, bebeğiniz hayırlı olsun. Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin.
doğum yaptığım hastane ilk gece bir memeyi 40-45 dk diğer memeyi 40-45 dk emzirmemi söylemişti. Gece 2 de suyum geldi, sabah 5 te Sezeryandan cıkmısım, ilk annelik, bebeğimin ilk gece gaz sancıları başladı, hem uyumuyor hem emmiyor. Kan uyusmazlıgı sarılığı olur emzirmezsen demişler zaten. Cıldırma noktasındayım.
Hemen çocuk doktoru bulduk ve pazar günü mesaj attım daha gitmeden. 10-15 dk bir meme 10-15 dk diğer memeyi emmesinin yeterli olacağını söyledi. 5 günde bebeğim 3000 kgden 2650 kg’ye düşmüştü. Mama+meme derken toparladı gitti. 1 aydan sonra meme yetti ama ben dayanamayıp mama vermeye devam ettim. 2 hafta daha verdim baktım hiç mama yemiyor bıraktım gitti.
hiç kendinizi üzmeyin. Su akar yolunu bulur. Dolu bez almanız önemli olan. Demek ki ya bebeğinizin emme refleksi güçlü ya da sütünüz tazyikli çabuk doyuyor. Bebeğinizde sarılık var mı?