Merhaba arkdaşlar oğlum bugün tam 9 aylık olsu. Mama ile besleniyor. Ek gıda alıyor ama öyle aşırı çok değil. Mama olarak geceleri 200 cc gündüzleri 150-180 cc içiyor hep bırakıyor fazlasını acaba sıcaklardan mı? Sizin durumlar nasıl bana az geliyor ama .