tubayldzk Merhaba primadan molfixe geçmeyi düşünüyorum yada sleppy diyorum bu şekilde geçen anneler varmı pişik yaptımı bebeğim 1 yaşında
Duruminimom tubayldzk ben gece prima yada dışarıya cikarken prima gündüzleri molfix kullaniyorum sleppy e bebekte kalmayinca almistik molfixi çis de ikiside iyi ama molfix kakada pacadan akitiyo 😂 prima mis gibi sıfır sızdırmazlık
Mervedog tubayldzk Ben direk primadan mılfixe gectim cok memnunum.Prima sızdırdı hep bizde ama molfixte oyle bir şey olmadı hiç pişikte yapmadı.
Deletedmom313 tubayldzk Primadan molfixe geçtik, mofixten sleepy’ye. Prima ve molfix pişik çok yaptı bizde. Bir de içerikleri temiz değildi. Sleepy denedik memnun kaldık. Bence bu pişik olayı bebekten bebeğe değişiyor. Deneyip görmek lazım.
Asyah- Bence molfix primanın bir cok serisinden iyi sadece baya kalın . Ama premium care molfıxden iyi :)
tubayldzk Mervedog bende geçmek istedim ama cesaret edemedim pişik yapar diye fiyat olarak molfix daha mantıklı geldi
hypatia tubayldzk bizde sleepy çok ciddi alerji ve pişik yaptı ayriyeten inanılmaz sızdırdı 🤦🏻♀️ Prima’dan başkasına o yüzden cesaret edemiyorum 🤷♀️
Beyzagok tubayldzk ikisini de denedim Prima kullandığım zaman her Sabah kalktığımda bebeğimin yatağı ıslaktı hep sızdırıyordu ve büyük numara olmasjna rağmen Molfix de doğduğundan beri kullaniyorum çok nadir oluyor sizmalar