Bizim de öyle 3-4 gündür. Dr prebiyotik damla verdi. Devam ederse kaka tahlili dedi, bizimki de 2 güne bir yapıyor ve devam ediyor. Daha önce kaka tahlili verdik, alarji çıkmadı. Acaba napsam bilemedim ben de. Biz damlayı nöbetçi eczaneden aldık nöbetçi eczanedeki bayan bugün sürekli bebek anneleri damla almaya geldi dedi sanırım salgın var dedi