Sndskrsn bende yorumlara katılıyorum, korkcaginiz bisey yok bence. Tamamen kundaktan ben hiç yapmadım. Hep rahat yatırdım hala rahat yatar rahat uyur benim ki de 3,5 aylık kesinlikle şuan kundak ayında değiller zaten. Gelişimini de engeller bence yapmayın yani alıştırın