Selamün aleyküm kızlar 2 dişimiz çıktı çok zorlu bi dönemden geçiyoruz aşırı huysuz bir saniye bırakmıyo beni ama iştahsız çorba yapıyorum meyve püresi yapıyorum kansızlığımız var birazda ama yemiyor ne yaparsam yapayım ağzını açıyor tatlı birşey olsa bile ağzını ekşitip yemiyor sizinde mi böyle ne yapmak lazım sadece emmek istiyo