İyi akşamlar kızlar. Kızım 8 aylık oldu geçen hafta doktora götürdük rutin kontrollere 7.760 gram kilosu 69 cm de boyu geldi. Ama doktor kilosu eksik diyor 8 kg olması lazım diyor. Kızım eksik doğdu 34 haftalık doğdu dediğimde bu defada çok iyi ozaman diyor. Şimdi kızımın kilosu eksik mi gerçekten 300 gram bu kadar farkeder mi çok moralim bozuluyor doğduğundan beri neredeyse hiç kilosunu beğenmiyor ebe iyi diyor doktor eksik buluyor. Sizce doktoru değiştirmelimiyim?