kuzusu1 Yaşayan var mı? Bebeğim 4 ay 9 günlük. Uzun süre ayakta durunca ya da yorulunca belim ağrıyor. Önceden yoktu ağrı. Kilo da aldım. Ondan mı kaynaklı acaba?
Elif_13 Bende de bel agrısı var canim 11 ay oldu gecmedı şişmanllıkla alakası pek yok sanırım iğneden dolayı agrı oluyor.