Gonul_celen Aysemre baby & plus 2 li ama tekli kullanıyorum hep mamajo ile aynı muhtemelen aynı firma üretmiş biberonu falan mamAjo çünkü ztn 2 liye hiç gerek olmuyor teklide çok hızlıymış görüyor
Ipekbocegi Aysemre kraft kullaniyorum yaklasik 1 aydir cok memnunum kurtaricim oldu meme reddi yasadigimiz icin
Kumsalim Bende babyplus kullanıyorum ama bir gogusum rahat sagilirkem diğeri ağrılı ve sagilmasi çok zor acaba yanlış mi kullanıyorum . Bosalmayan göğsüm ağrı yapıyor ve çocuğuma yeterli süt sagamıyorum bu sebeple .
Aysemre Ben çalışmaya başlayacağım artık onyüzden sağıp bırakmak istiyorum . Bir yandan da emzirmeyi hiç bırakmak istemiyorum KESK’e çalışmak zorunda kalmasam