Deletedmom357 Henüz bebeğiniz çok küçük , 22 günlük bir bebek hala kendisini anne karnında hissediyordur, uzmanların çalışmalarına bakarsanız eğer ilk 3 ay sallamayı abartmadan kucakta hafif pış pış yapılabilir kundak yapılabilir bununl alakalı bi yazı okumuştum sanırım 3S kuralı olarak geçiyordu kundak yapılabilir kucakta hafif sallamalı pış pışlanabilir , kendi kendine uykuya geçmesi için henüz erken , sizin kucağınızda olmaya ihtiyacı var , yavaş ritmli sallayarak uykuya geçerken yerine bırakabilirsiniz, sevgiler.