Merhaba biz de 7 aylık olacağız yakinda, benim oğlum yemeyi seviyor maşallah çok zorluk çekmedim o yüzden yeme düzenine doktor onayıyla biraz erken başladık. Sabah yarım yumurta sarısı peynir,zeytin ezmesi, salatalik ve biraz muz hiç birini karıştırmadan çatalla hafif eziyorum ki ağzında çiğneyip kendi yutsun diye. Öğlen sebze yemeği etli veya etsiz o gün ne varsa veya tarhana ya da yoğurt çorbası, ara öğün yoğurt akşam da muhallebi ve biraz meyve veriyorum, ve gün içinde bol bol su ve emzirme oluyor zaten 😊 her bebek farklıdır ama 😊