Tosbikgiller19 bebelerimizin yüzünü gözünü atmakla özel bölgesini atmak bence aynı şey.. şimdi nasıl aynı şey diyenler olcaktir. Şöyle aynı şey günümüzün pisliği bebek,çocuk tacizcileri bebek fotosu görüldüğünde aman da hanimis bu bebek Allah analı babalı büyütsün diyip de özel bölgesini görünce serefsizlesmicek. Her türlü aynı şeyi düşüncek. Bu yüzden bize düşen çocuklarımızı hiç bir yerde hiç bir şekilde paylaşmamak. Benim size nacizane tavsiyem soru sormak için dahi olsa atmayın. Fotoğraf silindi sanarsiniz silene kadar ulaşacağı yere ulasadabilir bilemeyiz. Size tavsiyem bu. O size kötü yorum yapanlara diyeceğim şey de şu ki, bazı insanlar var , görüyorum. Sırf bu programı insanlarla dalga geçmek yerin dibine sokmak için kullanıyor gibi. Öyle bayanlar var ki, bu insan da anne olmuş da çocuk yetiştirecek diyorum.. soyliceklerim bu kadar. 😊💜