Hanımlar merhaba arkadaşımın bebeği 7 ay 1 günlük, kakasını en son 3 ağustosta çok az yaptı, sonra bidaha 7 ağustosta az bir şekilde sosis gibi yaptı, ayın 15 inde yine beze bulaşık bir şekilde az yaptı, o günden beri kaka yapamıyor. Sürekli kayısı, artmut suyu püresi veriyor ama işe yaramıyo. Duphalac ilaç verdi 2 gün 1 er kere o da bir işe yaramadı. Bilgisi olan, bi çözümü olan var mı?