Ediz doğalı 21 gün oldu.Ben sünnet olmasını istiyorum hem psikolojik olarak hemde iyileşme süreci olarak daha iyi küçükken olması.Ancak eşim biraz büyüsün 9-10 aylıkken yaptırırız diyor.Annemde bencede öyle yapın şimdi olursa mevlid okutamayız diyor.Kayınvalidem 6-7 yaşında yaptırın sünnet düğünü yapıcaz diyor.Her kafadan bir ses çıkıyor.Alt tarafı bir sünnet ama devlet meselesi haline geldi az kaldı sülale meclisine sunacağız.Ben zaten sünnet düğününe tamamen karşıyım.Cinsiyetçilikten başka birşey değil Ediz 6-7 yaşında sünnet olsa bile sünnet düğünü olmayacak.Mevlid konusu ise şuan sünnet olup birkaç ay sonra mevlid okutabiliriz diyorum anneme ve kayınvalideme.Eşime de her türlü sünnet olacak bu çocuk ha şimdi ha sonra olsun bitsin işte diyorum ama hiçbiri beni dinlemiyor.Herkes kendi kafasına göre yorum yapıyor.Sanki bu çocuğun annesi ben değilim ben yokmuşum gibi davranıyorlar.Hepsi mevlid ve sünnet düğünü yapıp millete pipisini kestirdik diye gösteriş yapma derdinde.Buna eşimde dahil sünnet düğünü yapmayı çok istiyor.Deliricem az kaldı.Bu sünnet için en uygun zaman hangisi?Siz kaç aylıkken/yaşındayken yaptırdınız?