Kirmizibalikannesi Martta sezeryan doğum yaptım sürekli bel ve kasık ağrısı yaşıyorum. Normal mi sizce? Yaşayan var mı?
PrensesAnnesi41 Kirmizibalikannesi normal canım bende Ekim ayında sezeryan oldum hala bel ağrım çok var