Sezenkumsal92 Arkadaşlar hayırlı günler 20 aylık olucaz neredeyse ben beşiğin yan panelini kaldırdım kendi insin kendi çıkabilsin diye düşer mi diye de endişe ediyorum o şekilde kullananlar varmı acaba ne yapsam geri mi taksam bilemedim ya