T-1234 1 hafta olmadan tekrar sağ göğsümde şişlik ve ağrı oldu emziriyorum ama geçmedi 1 hafta önce soğuk uygulayarak indi , emzirdim düzeldi bu sefer düzelmiyor neler önerirsiniz neden olduguna dair fikrim yok