Atomkarinca Kuru börülce süt yapar diye biliyorum dun yaptım sanki bebeğim çok rahatsız oldu zaten gaz sorunumuz var
jap Atomkarinca valla öyle oluyo canım gaz sorunu bitene kadar yemekten keyif alma diye bişey kalmıyo. Kaşık kaşık kimyon atardım ben yemeklere ekmeği kimyona bansam daha lezzetli olurdu