Bebeğim 9 gün sonra 4 aylık olacak ama bir problemimiz var 3.ayda yaptırdığımız devletin karşılamadığı özel aşılar rota virüsü ve menenjit aşısısını yaptırdıktan sonra hiç kaka yapamadı doktora götürüyoruz bi turlu çare bulamadılar zeytinyağı ilaç vs çok şeyi kullandık ama olmuyor cerahha gideceğiz basına böyle bisey gelen var mı varsa bilgilendirsin bu arada bu bi ayda fitille 2 kere yaptırdık