Kızlar 2 aylık kızım var yanımızda akrabalardan biri olduğu zaman her ağladığında süt ver emzir aç ondan ağlıyor sütün yetmiyor mu demekki yaramıyor sütün ondan ağlıyor gibi laflar duyuyorum gereken cevabı veriyorum ama inatlar. Her ağlayan bebek aç mı olur ya yeni emzirdim karnı tok eminim gazı oluyo uykusu oluyo kalabalıktan sıkılıyo ağlıyo diyorum ama fitne fesatlar bitmiyor var mı yaşayan böyle durumları sinirlerim bozuldu artık