Kızımda göbeğinde fıtık var 1 aylık ağrı sancı yapar mi yaparsa ne yapabilirim geçmesi için sürekli uyuyo uyanınca sürekli ağlıyo hiç uyanık huzurlu durmuyo uyanıksa sürekli ağlıyo dikkatini çekmeye çalışıyorum yok bağıra bağıra ağlıyo çok çaresiz kaldım varmı benim gibi olan bana akıl verecek olan