7 aylık bebeklerinize ne yediriyorsunuz, nasıl bir beslenme programınız var ? Ve en önemlisi nasıl yediriyorsunuz bizim sağımız solumuz belli değil bazen mama sandalyesinde bazen yürüteçte, çok karşı olmama rağmen arada bir tv açıkken yediriyorum onda da hipnoz olmuş gibi olmuyor yani yine yemek istemeyince ağzını kapatıyor. Sizlerde durum nedir ?