Buennno Kızlar şuan bebeğim 3 aylık emziriyorum mamada ihtiyaç duydukça veriyorum...çok fena tabiri caize oluk oluk saçlarım dökülüyor varmı aranızda benim gibi saçları dökülen yoksa bu hastalık belirtisi yada vitamin eksikliğimi stres mi neden saçlarım dökülüyor anlamıyorum büyük oğlumda böyle bir dökülme hatırlamıyorum? Dökülme yaşayan varsa nasıl önlem aldınız? Sanki yakında kafamda saç kalmıcak gibi hissediyorum 😔
Haticekrk Buennno Mrb bende aynı durumdayım henüz bi önlem almadım doktora gidicem bi çözüm bulamıyorum aşırı dökülüyor emzirdiğimizden kaynaklı sanırım
Bilge Buennno aynı durumdayız. Etrafındakilere anlatıyorum yoğunluğunu anlamıyorlar sanıyorlar ki birkaç tel. Ama inanır mısın avuç avuç ellerimde saçlarım. Doktora gidicem. Saçlarım önceden çok gürdü şuan baya azalmış durumda
Pinkkk Buennno gebelikte kullandığım decavit tableti kullanmaya devam ediyorum çok iyi gelmişti saçım hiç dökülmemişti zaten saglık ocagındanda 3 ay daha kullan demişlerdi doğumdan sonra
esma Benim de aynı öyle. İnanılmaz dökülüyo. Geçenlerde bi arkadaş yazmıştı. Hamilelikte vitamin kullanıyoruz doğumdan sonra bırakıyoruz ya, o yüzden demiş doktor. Tahlil yaptırmış, Vitamin eksikliğinden dolayı dökülüyormuş. tekrar vitamine başlamış ve azalmış saç dökülmesi. Onun da 4 aylıktı bebeği ve emziriyo. Ona göre bi vitamin yazmış doktoru. Ben de gidicem yakın zamanda doktora. Yoksa kafamda saç kalmicak.
Tuba1907 Demir ilacını kullanmayı bıraktıysanız 3. Ayda dökülme çok yoğun oluyor. Demir ilacını kullanmaya devam etmeniz gerekiyor.
Buennno Tuba1907 Ben yurtdısındayım burdaki sistem biraz değişik hamileliğim boyunca demir hapı kullanmadım bi vitamin var hepsi içinde onu kullandım bıraktım tekrar başlasam mı içmeye onu
HzlCgn Aynı durumdayım ama hormon seviyelerimiz hamilelikte çook yükseliyor ve doğumdan sonra aniden düşüyor.Buna bağlı olarak ilerleyen aylarda saç dökülmesi oluyormuş.Arkadaşlarım bir süre sonra normale döneceğini söylediler.Sabırla o günleri bekliyorum bende😁
Buennno demetdemircioglu bende sacim belimdeydi kestim omzuma degmiyor yani ama dokulmeyi engellemedi...
Narcicegi Emzirmekten değil de hamilelikte hormonlar artıyordoğumdan sonra değerleri düşüyor diye dökülecek demişti dr. Ve avuç avuç dökülüyor saçlarım
Buennno Narcicegi bende emzirmeyle alakali olmadigina inanmaya basladim cunku emzirmeyenlerinde dokuluyor tamamen hormonal...
demetdemircioglu [bilinmeyen] bi dene bakalimm.. kuafor kucuk kucuk yeni saclarin cikiyo dedi keserken kel kalcam diye korkuyodum artik😀
Derinsum Buennno saç dökülmesi emzirenlere özel değil emzirmiyorum 2. Ayından itibaren dökülüyor saçlarım şuan 5 ay 8 günlük
Tazeannecik Buennno benimde çok dökülüyor artık açılmaya başladı ara ara. Gyno feron vermişti doğumdan sonrada kullanmam için kullanmadım ondan diye düşündüm hep. Şimdi tekrar başladım içmeye.
Buennno Tazeannecik vitamin eksikliginden mi acaba hormonal gibi geldi emzirmeyen annelerin bile dokuluyomus baksana 😳
Buennno [bilinmeyen] yaa dokulmesi ayri dert yerde saclar heryerde sacllar midem bulandi benimde herdak sac topluyorun mini makineyle psikopata bagladinm