AtaVeAnnesii bizimde öyleydi su veriyordum biberonla ama ona alıştı gece bi şey yok sabah bi şey yok öğleden sonra su verince bi iki yudum hemen beni istemiyordu, bi gün zır zır ağlıyor ağzına biberon verdim dudağına değiyor sadece iki dk demeden uyudu kaldı, bende fark ettim biberon yüzünden beni istemiyor bıraktım hemen, kaşıkla verdim suyunu