Merhaba güzel anneler 🤗 bir sorum olacaktı. Bir kızım var 2 yasinda hindistan cevizi yagi aldim aktardan saclari gürlessin diye kullanmak istiyorum. Ama nasıl kullanmaliyim banyodan önce sürüp bekletmelimiyim yoksa banyodan sonra mı sürmeliyim? Kullananınız var ise yardimci olabilir mo lutfen ?