13 ay önce sezeryan doğum yaptım. Hala regl olmadım. Normal mi acaba bilen var mı?
arzu58 ??
arzu58 20.ayda oldum bende emziriyordum diye olmuyormuş dr öyle demişti
Benım de 9 ay oldu olmadım hala normal heralde