Asdftre doktor değilim kuzum o daha bilir bu durumda izlenmesi gereken yolı tabiki , gözün üst kısmındaki şeffaf kısım, kornea kısmında şekil bozukluğu varsa göze gelen ışık yanlış yerde kırılıp düşer arka kısma. Bu yüzden bulanık ve nesneleri çoklu görme meydana gelir. Mesela düz bir çizgi çizin, sağ tarafınada biraz daha soluk bir çizgi çekin. Aynı o şekilde görür astigmatlar. Doktorunuz ne diyorsa onu yapın. Çok geçmiş olsun