Sezeryan doğumla bebeğimi kucağıma aldım bebeğim 2 aylık oldu ama benim kanamam bi türlü geçmiyor rengi kırmızı değil kahverengi öyle çok da gelmiyor azar azar 1 2 gün gelmezse sonra tekrar başlıyor . başına böyle bişey gelen var mı ilk doğumum virüsten dolayı hastaneye de gitmek istemiyorum 😔