duru_20 Anakucağı almak istiyor ama Karar veremedim yana sallanan mı olsun öne sallanan mı? Her ikiside olmalı mı? Çokta yer kaplamasın istiyorum var mı önerisi olan 🙏🏻🙏🏻🙏🏻💜
Neslihanysldl duru_20 her ikisi de olsun.Joie 2ın 1 anakucağını kullandım 6. Aya kadar. Bu konuda joie’nin ürünlerini tek geçerim.
Mkelebek duru_20 yana mi onemi bilmemde otomatik al bence. Ben suan almasigima pismanim 1 saattir kendim.salliyorum tamda suan😂
Tubade Ben Joie dreamer aldım. 2in1 almayı düşünmüştüm ama o kadar para vermeye gerek duymadım çünkü kızımın boyu uzun olduğu için 2. Ana kucAğı aldım diğer küçük geldi ve onlarında yatma yerleri bence küçük
Basakbadee Bence joei almayın ben 1100 TL ye aldım yatma kısmı küçük ve biraz dik bebeğim 40 günlük ve bi ay daha koyabileceğimi düşünmüyorum satacağım boşa gitti resmen