Yzn güzel kardeşim bende aynı sıkıntıları yaşadım 15 gün sonra başka doktor kontrolüne gittim bana uyguladığı tedavi inanılmaz iyi geldi. Şimdi sana sırayla anlatacam. Öncelikle her lavabo sonrası batikonlu ılık su ile yıka sonra kurula daha sonra gazlı beze batikon dök pansuman yap. Doktorum bana rif kullan dedi eczanede var alabilirsin rifi kırıp gazlı bir bezin üzerine dök o bölge üzerine yerleştir ve ben pet zedelemesin diye sargı bezinin arasına pamuk koyup öyle bir şey yaptım ki pet cildi tahriş etmesin inan o rif sayesinde 1 günde toparlandım ağrı diye birşey kalmadı . 1 hafta sonra tekrar kontrole gittim doktor dediki kendine bu kadar iyi bakan bir seni gördüm tebrik etti. Daha ayrıntıları var istersen yazarım