Elifdemirel Kızlar merhaba. Haziran 22 de sezaryen oldum yaklaşık 57 gün geçti ama gün içinde ara ara az da olsa kanamam oluyor. Benim gibi olan var mı? Ne yapmalıyım?
Zeyno1006 Benim de 68 gün oldu hala kanamam var kahverengi şekilde geliyo , bende bugün dayanamayıp burda post açmıştım bi kaç kişi yazdı bakabilirsin profilimden 😊