Secill Selam kızlar, 5ay önce sezeryan yoluyla doğum yaptım. Doğum sonrası hiç regli olmadım. İnternette 1yıla kadar olmayabilir diye yazıyor. Böyle bir durum başına gelen var mı?
Defnenil-ceylinasel Secill aynıyız cnm benimde 5 aylık bebegım daha adet olmadım ıkıncı çocuğum bırıncısındede 9 aylıkken olmustum şimdilik 9.ayı beklıyorum 😚😚
tnaa2201 Secill canım bende sezaryen oldum 5 ay olmadım 6. Ay geldi adetim sonra 1.5 ay daha gelmedi düzensiz yani geçen hafta geldi anca toparlanıyor mesela normalde 5 gün olurdum ama 10 gün oluyorum doktor normal dedi
Pelo_00 Secill ben 3.ayda oldum ama kişiden kişiye değişiyor. Sezaryen ya da normal doğum farketmiyor bu durum. 1 yıl düzensiz olabiliyor. Aylarca gelmeyebilir. Gelsede düzensiz gelebilir.
Secill Çok iyi geldiniz kızlar Kadın Doğum doktoruna hiç gitmek istemiyordum. Doğum öncesi çatı muayenesi yapıcam diye gittiğim Dr baya bir korkuttu beni 😢