AYLININANNESI2020 Kizlar 2aylik bebekde 6kilo olmasi saglikldrmi ilerki aylarda asiri kilo sorunu olurmu?doktor iyi guzel dedide ben bakiyorm 3aylkken o kiloda oluyor bazi bebisler
damlamirhat AYLININANNESI2020 kuzum doğduğunda kilosu iyiyse normal mesela benm erken doğdu 2650 şuan 3e girdik 6450 çpk şükür toparladı 🤲🤔
mer_mer AYLININANNESI2020 tam 3 kilo doğdu 2800e düşmüştük 47 günlüğüz şimdi bugün doktordaydık 5.565 kg doktor fazla dedi hem mama hem meme alıyordu mamayı azaltarak bıraktırıcaz aslında çok almıyordu mamayı zaten bilemedim bende belki ırsidir kendim 5,5 kilo doğmuşum uzun ve iriyim bizim iki tarafta komple kilolu ve iri belki genetiktir diye düşünüyorum
kimyageranne AYLININANNESI2020 benim kızımda 2 ay 7 günlük bugün aşıya gittik ebemiz tarttı 6 kilo 58 cm , gayet normal dedi banada öyle aşırı kilolu gelmiyor ideal yani , 3500 gram doğmuştuk hastaneden cıkarken 3200 dü , iyi beslemişsin dedi sadece ebemiz
Sevimli AYLININANNESI2020 sadece anne sütüyle besliyorsanız bir sorun olmaz. Doktorunzda iyi demiş korkmayın bence 😊öyle söylediğine göre bir bildiği vardır .
AYLININANNESI2020 damlamirhat dogdugnda kilosu 3340di canm sora sarlk yuzundem 3100oldu cok sukur Atlattik bizde
damlamirhat AYLININANNESI2020 bizde sarılık nedeniyle 12 saat yattık ama kilo vermedi çok şükür 🤲 Allah evlatlarımızı bağışlasın..
AYLININANNESI2020 Seutfu Hifanur34 Sevimli Evet kkizlar anne sutu aliyor tum gun sadece 1 keere geceler mama aliyor
Seutfu AYLININANNESI2020 benim oğlum da 2 aylıkken 6 kiloydu tam. Şuan 8 buçuk aylık. Sadece anne sütü alıyorsa sorun yok
Zuzu88 2 aylıkken biz de 6 kiloyduk normal ideal yani sadece biraz bu sıcaklarda boğumları pişik oluyo onun dışında çok şeker görünüyo😂