Tulay_34 4. ay atağındasınız muhtemelen, sabırlı ve kararlı olursanız geçecek. benim oğlum 6. ayına kadar anne sütünden başka birşey almadı. 4. ayda sadece geceleri uyku arasında emiyordu. aç kaldı resmen, yine de başka hiç birşey vermedim. her yarım saatte bir meme teklif ettim nerdeyse, 2 kere çekti bıraktı. bu 3.5 hafta falan böyle sürdü. o ay sadece 400 gr aldı. sonrasında düzeldi. şimdi ek gıdaya başladık, ama hala ana beslenme unsuru anne sütü.