Biokim Kızlar merhaba, 2021 kpss ye hazırlanmak istiyorum.Oğlum 1,5 aylık şuan , nasıl yapsam bilmiyorum? Bebeği ile kpss ye hazırlanan var mı? Fikir verip yardımcı olursanız çok sevinirim 😇😇😇
Smyr6346 Biokim çocuk ayaklanmadan başlayın derim hareketlenince çok zor oluyo ben eylüldeki sınava hazrlanyorum ama çok zorlanıyorum
Heide Biokim resim öğretmenliği. Bizim puanlar düşük dger bölümlere göre ama gel gör ki bende gram çalışma sevgisi isteği yok 🤦♀️ ama az az başladım çünkü hem evde oturmak bana göre degl hemde para skntisi co yoruyor
Biokim Heide doğru söylüyorsun canım, hem evde oturmak zor hem de maddi olarak zorlanıyor insan, ne zamanlar çalışıyorsun canim?
Goksu09 Merhaba, bebekle çok zor oluyor. Ben de 4 aylikken basladim eylülde sinava gireceğim ama çok yoruldum. Yaninizda size destek olan birileri varsa daha kolay olur diye düşünüyorum. Ama süreç ilerlemeden yavaş yavaş baslayin derim. Çocuklar iyice hareketlenince masa başına gecilmiyor hic.
Biokim Goksu09 inşallah güzel geçer sınavın canım, evet bebekle zor, uykusu çok düzensiz. Sen nasıl çalıştın canım?
Heide Biokim esim 3 gibi geliyor eve yemeği temzlge yapıp oturyrm sağolsn eşim ilgileniyor. 1 haftadır böyleyiz 2 3 saat verebiliyrm kendmi ama dahada arttrcm sattlerimi asla yetmez cnku bu kadari. Yavaş yavaş bi duzen oturtmaya çalışcam
Goksu09 Biokim teşekkür ederim, inşallah sizinki de güzel gecer. Gündüz uykuları duzensizdi ama çok şükür gece deliksiz uyuyordu. gece calisiyordum ben de. Bazen emzirmek için ara veriyordum ama böyle de çok zor oldu. Uyku hepimiz için sart. Haftaici pek birsey yapamasam da haftasonu esim evdeyken kursa gittim telafi etmeye calistim. Simdi de bir iki aydir annemin yaninda kaliyorum o bakıyor çocuğa ben ayri odada calisiyorum. Calismaya karar verdiginizde planli ilerlemekte fayda var ben çok planli devam edemedim cok küçüktü kizim birakamadim onu. Ama planli olduktan sonra gunde 2 saat caliamayla cok da guzel puanlar alinir
Zalimsin Ben bu sene giriyorum 6 Eylülde kızım 16 aylık eşim de suriyede ben iyi puan alırsam herkes alır 😂 biraz çalıştım geceleri ama bakalım
Biokim Goksu09 ay inşallah canım ya teşekkür ederim yol göstermen için, moralimi yükselttin😊,cocuk ile yapamiycam heralde duygusuna kapılmıştım, ciddi anlamda emek vermişsin,Allah emeklerini boşa çıkarmasın
Goksu09 Biokim amin amin cümlemizin inşallah 😊 yeteri kadar kadro açılıyorsa ve puanlar çok uç noktada değilse deneyin derim. Cebinizde dursun puanınız.