Bebeğinizi emzirdikten sonra hemen kaldırmayın midesine oturmadığı için gazla birlikte fışkırtıyordur bende ilk ay anlayamadım kusuyordu sürekli sonra anladım ki daha İnmemiş midesine , kilo içinde sizi çok iyi anlıyorum benim bebeğimde alerjik bir bebek kilo alımı durdu bende çok üzülüyorum daha 62 günlüğüz 😢