Prenses-annesi1 Emzirirken neden bişey yiyip içilmez? İlk emzirmeye başladğımda su içmiştim kaynanam içme bişey yiyip içilmez emzirirken dedi neden dediğimde öyle derler genelde xedi bi açıklama yapmadı bilen var mı nedenini çok susuyorum emzirirken üstelik 😏
SedaMeyra Prenses-annesi1 ahaha ilk 3 ay emzirirken yedim ictim baska turlu olmuyordu biside olmadi sukur
Sineemmm2 Prenses-annesi1 batıl inançlar yok emzirirken bir şey yiyip içersen bebeğine gidermiş bogulurmuş felan ne kadar saçma bende ilk zamanlar içmiyordum sonra içmeye başladım salak gibi şimdi gülüyorum onları dinlemişim diye 🥰
Baloglum123 Sineemmm2 Valla hemen gitseydi zaten sütüm az diyen her anneye emzirirken yemek ye su iç derdik ah bu eskiler bazen fazla abartıyorlar 😃😃
IrmakAliKerim Prenses-annesi1 sofrada bile emzirdiğim için bunu uygulasam aç kalırım heralde ben ne yiyosam oğlanın üstünde başında 🤣 geçen şap dedi karpuz düştü çocuğun kafasına napim oda rahat bıraksaymış
Lavinto22 Prenses-annesi1 ben çocuğu emzirirken bi taraftan Nutella kasikliyorum çok şükür hiç biseyde olmadı yani 😅
AybarsMomy Prenses-annesi1 bana sadece su içme dediler hoş ben zaten emziremiyorum sağıp veriyorum emmiyor. Ama emseydi yerdim içerdim çünkü yemek vakti ağlıyor napayım yani,😂
Ysmkzlbga Prenses-annesi1 yapmayın bunların hepsi eskiden kaynanalar gelinleri şımarmasın rahat davranıp gevşemesin diye söylemişler günümüze kadar gelmiş doktorlar emzirirken suyunuzu için kesinlikle ertelemeyin diyorlar
Ali128 Prenses-annesi1 bebekim 6 aylık olucak doğdugundan beri suda içtim yemekte yedim birşey olmadı senin Yemen içmenle bebeğim alakası yok sonul olarak yemek borundan geçip gidiyor o iste memeden süt bezelerinden besleniyor yani buda eskiden kalma kaynanalarımınız annelerimizin hurafeleri 🤭🥰