BEEKMK Merhaba Anneler, 5 günlük yeni anneyim ve süt arttırıcı çay araştırıyorum. Önerileriniz var mı 😊 Teşekkürler 🥰
Kerem40 BEEKMK canim benim o çaylar bir zamana kadar en güzeli evde kendin rezene kimyon ve anason karışımıni yaptır aktara sabah akşam demleme bardağında demle iç hem ucuz hemi de senin de bebegin de gazını alır rahatlatır
MKaraniko İnstagramda emzirme.danışmanlıpı diye sayfa var. Dilruba hanım kendi yaptığı çayı satıyor anne. Odasi sayfasında. Çok tereddütle aldım. Daha önce humana kullanıyordum belirgin bir artış olmamıştı. 4 kutu kullanmama rağmen.. Dilruba hanımın çayını günde 3 kere içiyorsunuz ve dehşet güzel bir tadı var. Humana gibi baymıyor. Gözle görünür bir şekilde sütüm arttı benim. 30 cc çıkardı şimdi 130 cc yapıp buzluğa stok yapıyorum
ElifAlmila55 MKaraniko ya bende gördüm alıp almamakta çok tereddütteyim çoğu kişide memnun sütüm biraz azaldı gibi humana kullanıyorum bende işe yarıyor ama gerckten çay etkili mi ?
Nurbeyaz MKaraniko 7 bitki diyor içinde hangi bitkiler var ? Benim ihlamura alerjim var mesela ona göre sipariş edeyim ben de
ElifAlmila55 Kh201590 60 tl ben gördüm. İnstagramda emzirme danışmanı diye bakarsanız bulursunuz dilruba adı
Tugbaeryureksogut Kızlar mevzuyla alakalı ekstra bi sorum olcak ben 2 aylık annecim emdiriyorum ama sütüm az yulaf yedim çaylar içtim artmadı mama verdim şuan meme reddi durumundayım 15 Cc çıkmıyor manuel pompayla humanayıda denicem bakalım sütüm artarsa tekrar tutar mı ki acaba gögüsümü bilgisi olan yazabilir mi ?
MKaraniko Nurbeyaz ben sormuştum. Sorabilirsiniz istediğiniz her soruyu. Çok iyi bir insan kendisi. Çok yardımı dokundu bana. Allah razı olsun. Çayın içeriğinde şunlar var bu arada : ısırgan otu, rezene, anason, Frenk kimyonu, yeşil yulaf, hibiscus, çemen
MKaraniko Ben arada galactago damla da kullanıyorum 3 4 güne bir 15 damla.. Normalde günde 3 kere 15 damla 😊
MKaraniko Sevgihira hayır, ben emziriyorum. Mastit oldum geçen ay. Ondan sonra emzirmediğim zaman sağıyorum, ya uyanınca veriyorum ya da buzluk için topluyorum.