Zeynepkalem Güzel anneler bebegım bugun 2 aylık oldu saglık ocağında aşı olucak korkuyorum açıkçası aşısını yapan anneler tecrübelerini benımle paylaşabılır mi acaba ateş çıkıyor mu halsizlik yorgunluk uyku problemleri oluyor mu atrşlenırse ne yapmam gerekıyor hiç bilmiyorum 😩😩🤒son olarak ikinci ayına girmiş bebişleriniz neler yapıyor bakalım nasıl zaman geciriyorsunuz beslenme düzeni ve uyku düzeniniz var mı ?
Angeldays Zeynepkalem ateş olmadı huysuzluk halsizlikte olmadı ateşi olursa diye sen yinede yazdır ilacını bulunsun takip et umarım seninde güzel geçer 2gün yıkanmayacak gitmeden yıka istersen
Amineee Zeynepkalem biz yaptrali 13 gun oldu ateş oldu kuzum 2 gun bizde huysuzlanma değilde pers gibi yatti dogru duzgun uyumadi 1 hafta falan normalde acıkınca falan ağlardı aglamadi hic sessiz sessiz durdu simdi iyi çok şükür
Zeynepkalem Angeldays peki ne ilacı yazdırıyım benım evimde hıc ilaç yok şuan ihtıyac duymasam bile evimde bulundurmam gereken ilaçlar neler acaba ?
Angeldays Zeynepkalem benim 5,5 yaşında oğlumda oldugu için evde bulunuyor calpol ve dolvendir ateşi oldugu zaman çay kaşıgıyla tabi sen yine doktoruna mutlaka danış olursa ver olmazsa asla verme aşının direnci için inşallah sendede olmaz
Ezgiasya Carpol veriyorlar bebekler ıcın bizim inşallah haftaya asımız ben gitmiyorum eşim yaptırıyor ıgne leri ben dayanamıyorum
Zeyneb 5-6 saat sonra kolu agrimaya baslior o kolunun oldugu memeyi o gun emzirmeyin ck dokunmayin cani yanior cunku.aksamina da 9-10 gibi ates basladi bizde.Ozellikle gece 1-2 gibi 38 lero bile gordum.Doktorum 38 olmadan ates dusurucu verme dedi.Surekli takip et ben yarim saat bazen 15 dk da bir olctum tum gece boyunca.atesi ciktikca ustunu actim dustu.Ilac kullanmadan atlatrik cok sukur ama ertesi gun bile atesi oldu.Ilac kullananlar genelde kolay atlayioe ama doktorlar bagisiklik gelisin die genelde mumkun oldugunca ilac kullanmayi onermior.38 i gormeden ilac vermemeye calis.Ama cok siki takip et.Oncesinde de ilac vermeyi doktorum onermedi.Cunku illa ateslenecekcdie birsey yok.Gitmeden once yikadim.3 gun yikama dediler.Ve mitlaka yaninda sen de git sesinle bile rahatlior yavru.3 asi vurulacak ama sen de yaninda ol.Sesini kokunu hissetsin.atesi 38 i gecerse calpol dusmezse de paranox s fitil verdo doktorum.