Merhaba hanımlar diğer hesabıma giremediğim için yeni hesap açıp yazıyorum .
14 aylık kız bebeğim var 10 aylıktan beri yürüyor ve çok haraketli çok aşırı huysuz sürekli ağlıyor hiçbir şey yapamıyorum eve misafir gelicem diye ödüm kopuyor . Ben toplarken o yayıyor uyku desen yok artık delirmek üzereyim dün yarım saatlik işim vardı bebek arabasına koydum yanımda dışarı çıkarttım eve gelene kadar çıldırttı beni yaramaz olduğu için kimse bakmak istemiyor ben anneliği böyle hâyal etmemiştim 😭😭😭😭
Herşeye rağmen canım benim çok seviyorum ama çok yıprandım bunu buraya neden yazdım bilmiyorum birilerine içimi dökmek istiyorum