Kızım 4 günlük ve odadaki havayı bir türlü ayarlayamıyoruz klima açsak üşür die düşünüyorum vantiratör açsam grip olur hiç bir şey açmasam ben yanıyorum 🙄 Siz nasıl ayarlıyorsunuz altınıda açacagım zaman klimanın altında üşüyebilir o bir odaya götürse soguk sıcaktan terler hasta olabilir😟