sinemin Oglusum5357 😂😂 valla ben yatmadan yatmaya çıkarıyorum içine de hatta şu siyah içi silikon olan korseler var ya ondan takıyorum 😂😂
Joseaaa Bir ben verememisim hamilelikte 10 kilo aldım bebeğim 5 aylık oldu 10 kilo da aynen duruyor süt azalır diye diyette yapamıyorum 😭😭
sasuke asel2020 doğum sonrası kalan 7 kilom var. benim gördüğüm 10 kilo gibi. 🤦🏼♀️ O göbek gitmedi. Normal doğum yaptım. Hani sezeryan doğum için göbek kalıyor diyorlar ya ondan dedim normal doğum diye. Bilmiyorum gider mi. 🤷🏼♀️
Oglusum5357 sasuke yok ya tamamen yapı meselesi bnce biraz bn sezeryan oldum ama sıfır göbek kalça larm var hep vardı ama arttı tabiki kalan 3 kg var ama sanki 13 gbi
sinemin Oglusum5357 😂😂 belimden terlerin aktığını hissediyorum 😂 bazen daralıp akşam üstü korseyi çıkarıyorum
macakizi8 asel2020 kızım 6 aylik oldu 57 le hamile kaldım 67 le doğurdum şuan kendi eski kiloma döndüm bile 🙈💃