MiraysMutti Merhaba arkadaslar, kizim 4 aylik. 3 gundur adetliyim ve 2 gundur kizim huysuz cok ağlıyor ve sadece memede susuyor. Adetliyken emzirmede bi sorun oluyor mu yoksa baska bu sıkıntı mi var?
mehtapmirayuygun adetliyken emzirmede hiç bi sorun olmaz sonuçta bu kadınların doğal bir dengesi bebegin atak döneminde olabilir ondan da huysuz olabilir
Bengisu_dunya Hiçbir sorun yok. Açmı kalsın çocuk yüce Rabbimiz bize can doğurmayı beslemeyi bahşetmiş. Adetliyken emzirmeyi mi haram kılacak. Ne yiyecek bu cocuk oyle olsa. Sağlık acısındanda dini açıdan da hiçbir zararı yok. Huysuzluğu atak veya gaz veya başka birşeydendir