[silindi] kızım da anne sütü akırken istisnasiz 5 günde bir yapıyordu. Biz ara bende günde bir kez mama vermiştim yine aynı sıklıkta yapmaya devam etti. Maması aptamil conformil di. Gaz yapmayan mama imiş. Doktora gitmiştik (ankara acıbadem) ıkınıp ağlamadı sürece normal demişti. 10 günden sonra yapmazsa müdahale ederiz demişti. Şükür müdahaleye gerek kalmadı. 5 günde bi yaptı.