Lavinto22 bizde 5 aylıkken başladık canım doktora gittiğimde sormuştum bende ek gıda ne verebilirim diye mevsim sebzelerinden çorba yap fakat çok az tuz koy, süt ve süt ürünlerinden,birde meyve verebilirsin demişti bende öncesinden doymadıgı için herobaby meyve püresinden günlük yarım kavanoz veriyordum onuda sormuştum iyi olur verebilirsin demişti sende meyve süzgecinin içine yarım dilim şeftali veya muz koyup verebilirsin birde pirinç unu maması yapabilirsin o gerçekten çok iyi oluyor sende deneyebilirsin